Başlıca bu organizasyon'un avantajları şunlardır.
- Mevcut müşterilerini ve satışlarını korumak.
- Yeni siparişler almak.
- Yenilikleri tanımak.
- Kısa ve orta vadede yeni müşteriler kazanmak(bir fuar yada konferansın ölçülebilen etkisi altı ay ile dört yıl sürebiliyor).
- Rakiplerin yeniliklerini öğrenmek.
- Ürünleri alternatif ürünler ile karşılaştırmak.
- Yeni dağıtım kanalları veya mümessiller bulmak.
- Düşünülen muhtemel fiyatları test etmek, tepkileri ölçmek.
- Değişik ürün dizaynlarına, ambalajlara karşı tepkileri ölçmek.
- Prestij sağlamak.
- Firma personelini eğitmek, motive etmek.
- Müşterilerine güven vermek.
- Mevcut müşterileri konferansa katılan rakiplere kaptırmamak.
KAT PLANLARI