Başlıca bu organizasyon'un avantajları şunlardır.

  • Mevcut müşterilerini ve satışlarını korumak.
  • Yeni siparişler almak. 
  • Yenilikleri tanımak. 
  • Kısa ve orta vadede yeni müşteriler kazanmak(bir fuar yada konferansın ölçülebilen etkisi altı ay ile dört yıl sürebiliyor). 
  • Rakiplerin yeniliklerini öğrenmek. 
  • Ürünleri alternatif ürünler ile karşılaştırmak. 
  • Yeni dağıtım kanalları veya mümessiller bulmak. 
  • Düşünülen muhtemel fiyatları test etmek, tepkileri ölçmek. 
  • Değişik ürün dizaynlarına, ambalajlara karşı tepkileri ölçmek. 
  • Prestij sağlamak. 
  • Firma personelini eğitmek, motive etmek. 
  • Müşterilerine güven vermek. 
  • Mevcut müşterileri konferansa katılan rakiplere kaptırmamak. 

KAT PLANLARI